joi, 9 decembrie 2010

PRIMUL INCEPUT

Primele tentative de a face bani....usor de zis sau de povestit, greu de realizat.Traim in Romania si asta ne face pe toti sa fim afaceristi.Adica suntem si prosti daca nu facem ceva pe langa salar sau de ce sa mai mergem la munca cand am putea face mai multi bani dintr-o afacere sau dintr-un smen.
Asa am gandit si eu, pana mi-am dat seama ca a face bani dintr-o afacere cat ar fi ea de mare sau de mica e foarte dificil.
Prin facultate vindeam cam tot ce auzeam ca se cere, orice lucru care se gasea mai greu eu incercam sa fac rost si sa vand.Chestia e ca m-am transformat in " bisnitar" da nu conta pt ca faceam bani si era suficient.Ceea ce nu vedeam e ca nu faceam foarte multi bani, faceam cat sa-mi ajunga dar nu cat sa-mi permit mai mult decat isi permitea altcineva care primea mai multi bani de la parinti.
Asa am trecut prin facultate, m-am angajat prin anul 4 paznic la un market, aiurea rau, si dupa facultate am dat examen la Politie, ca ofiter, am luat examenul dar nu mi-au dat postul, dezamagit am bagat capul in pamint si m-am intors acasa.
Atunci am inceput prima mea facere lagala care a mers foarte bine o perioada de aproape 3 ani.
Atunci am inceput sa invat ce inseamna sa faci bani, cum sa-i faci, ce inseamna oferta, ce inseamna cererea, furnizori, facturi, tva, relatii cu clientii, necesar, inventar, dumping etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu