marți, 21 decembrie 2010

E UIMITOR!!!

Nu pot sa cred ca fiecare om pe care il intalnesc in fiecare zi imi vorbeste de posibilitatea de a face bani.....stiu ca nu toti oamenii sunt la fel dar....eu numai de afaceristi dau.
Eram azi dupa marfa si am intalnit un baiat de 16 ani care vindea in locul tatalui sau la un depozit en gross, avea full control asupra situatiei si un ton foarte modovenesc, interesant e ca dupa ce am reusit sa-l interoghez un pic despre preturi si marfa, am incercat sa aflu mai multe despre el pt ca stia foarte bine despre ce vorbea si parea ca nu face asta intamplator sau de putin timp.
Asa am aflat ca se trezeste in fiecare zi la ora 4 dimineata si isi incepe serviciul.Adica treaba e foarte simpla, tatal lui goneste toata ziua dupa marfa iar cel mic o vinde la depozit.
Vorbea in permanenta la telefon cu parintele lui ce-l educa in ale comertului, asa ca l-am intrebat daca nu e la scoala sau face asta doar in vacanta.Nu mai era la scoala pt ca asa cum l-a invatat tatal lui e suficient sa stii sa scrii, sa citesti si sa socotesti, pt a deveni "cineva in viata"
La un moment dat imi spunea ca ma invata el cum sa fac bani daca vreau, doar ca trebuia sa-l ascult si sa nu ies din cuvantul lui, am tacut, adica ce sa mai comentez, si bineinteles ca imi spune toata lucrarea ca pe o poveste, o idee buna de altfel, doar ca vb de o afacere comuna care doar pt el era noua.
Se lasase de scoala pt ca el face acum cateva milioane pe zi, deci pt ce sa piarda timpul la scoala, timpul chiar costa bani.
Uimitor ca ne educam copiii asa de la varste asa de fragede!!!
Ce-o sa faca daca al lui tata o sa dea faliment?O sa se intoarca la scoala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu