luni, 10 ianuarie 2011

MAI MUNCIM?

Sunt de parere ca orice am face, daca am face-o cu placere, am ajunge acolo unde am vrea.In realitate romanii nu mai vor sa munceasca,adica toti urmarim acelasi lucru,sa facem bani si cat mai multi si daca ar fi posibil sa munceasca altii pt ei.Orinde am lucra interesul este sa ne scapam cat mai repede de problemele pe care tre sa le rezolvam, daca se poate o rezolvam maine si tot asa.Nimic nu mai facem cu pasiune pt ca ne place efectiv acel lucru.Daca sunt tamplar si clientul are nevoie si de un zugravit, tot eu, daca vrea sa-si puna gresie si faianta, tot eu, daca vrea instalatie electrica, tot eu, daca vrea calorifere, tot eu.....si bineinteles ca nu am cum sa le fac pe toate si angajam ajutoare care sa execute comenzile....Cat de preocupat pot eu sa mai fiu doar de partea de tamplarie?, O mai fac asa cum trebuie?

Asa se intampla si in domeniul economic....toti avem aceeasi tinta:banii , stim de toate:marketing, management, contabilitate, vanzare, receptie si multe altele.
Atata timp cat nu incercam sa facem cel mai bine doar ce ne place sa facem niciodata nu o sa fim cei mai buni.....

Daca stiu sa fac afaceri de ce sa nu-i las pe altii sa le dezvolte, cei care se pricep mai bine ca mine?
Nu putem sa fim buni la toate....nu avem timp!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu